haynes???
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 28-09-03 16:17

jeg så engang et eller andet sted at der var en der smed et link til hvor
man kunne købe brugte haynes i dk... nogen der ved hvor det er?

ok... nu er jeg ot...

hvis der var en der skulle ligge inde med en haynes til en ford escort 91 mk
V så er jeg interesseret!

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
www.minvogn.dk
ja min mail addresse er : nospam@minvogn.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-09-03 16:18

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> skrev i en meddelelse
> jeg så engang et eller andet sted at der var en der smed et link til hvor
> man kunne købe brugte haynes i dk... nogen der ved hvor det er?

Birgers Billige Bilbøger, og Køsters Motor boghandel
kan ikke huske web adresser, prøv at google..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 28-09-03 19:44

www.hofberg.dk

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard Laursen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-09-03 08:40

Sun, 28 Sep 2003 17:16:46 +0200, skrev Nikolai R. jensen, på 16
linier, i <3f76fb47$0$26172$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, :

Det er meget hurtigt og let og få dem fra www.haynes.com
Og helt sikkert også billigst.

Karsten
Opel Vectra DTI

Fra : Torben

Dato : 29-09-03 20:10

Hej Nikolai
Jeg har en Haynes bog om Escort 1990-1997 (haynes nr. 1737) som jeg ikke
længere bruger, den er næsten som ny.
Den befinder sig i Vejle, men jeg køre til Odense hver dag.
Hvad er den hver????
Mvh. Torben

Fra : Petersen [2000\)

Dato : 30-09-03 19:42

Hej
Mangler også et stk bog omkring Escort 1995 1,6i -
Erik - Frederiksberg