Hvad skal jeg vælge?
Fra : Random

Dato : 28-09-03 13:46

Jeg skal ud og købe en Router, men hvad skal jeg vælge??

Der skal være 4 computere på den som skal dele internet.
De køre alle Win XP.
Har set på en SMC, D-link 604, og en Level one.
Max pris kr. 700,-

Mvh
Random

Fra : Lars Grau

Dato : 28-09-03 13:49

Jeg kan sige jeg har gode refaringer med SMC, både med og uden trådløs.

Lars

Fra : Pjn

Dato : 28-09-03 16:37

> [...]
>
> Der skal være 4 computere på den som skal dele internet.
> De køre alle Win XP.
> Har set på en SMC, D-link 604, og en Level one.

Jeg har en 604, og er ikke tilfreds. Den "fryser" tit, og adgangen til
web-interfaced virker kun en gang imellem.

Pjn

Fra : Dennis Lauridsen

Dato : 28-09-03 19:42

jeg har gode erfaringer med dlink604 den virker sku hele tiden uden
problemer.
Jeg har fået nyt abonnement og skal ikke bruge router mere så den et til
salg

dennis

Fra : Random

Dato : 29-09-03 13:37

Det bliver nok en SMC da jeg har hørt fra andre at de og er meget
tilfreds med den.

Men tak for jeres svar

Mvh
Random