TEKSTER til alex fra popstars nye album!
Fra : kenneth

Dato : 28-09-03 13:31

er der en der ved hvor jeg kan finde dem?????
plz hjælp da min kærste gerne vil have dem.
mvh. kenneth

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 28-09-03 14:38

"kenneth" <kennethikolding@msn.com> skrev i en meddelelse
> er der en der ved hvor jeg kan finde dem?????
> plz hjælp da min kærste gerne vil have dem.
> mvh. kenneth

_Hvis_ de står i album'ets artwork, kan han jo bare købe albummet...

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Heidi

Dato : 28-09-03 16:01

Morten Holberg Nielsen wrote:
> "kenneth" <kennethikolding@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> _Hvis_ de står i album'ets artwork, kan han jo bare købe albummet...

Kender du Kenneth siden du ved hans kæreste er en han?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 28-09-03 20:11

Fra : Louise

Dato : 28-09-03 21:12

Hej!

De står i coveret til cd,en! De er vist ikke blevet lagt ud på nettet
endnu...

Og Helst kun Alex Ambrose - ikke Alex fra Popstars, det fortjener han ikke!
Han er kommet længere nu end han gjorde i Popstars - og det er dejligt!

Knuz Louise ;0)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-09-03 21:42

Louise wrote:

> [...]
> Han er kommet længere nu end han gjorde i Popstars - og det er dejligt!

Det er jo det kors man må leve med når man bliver kendt via reality-TV.

Alex fra Popstars
Julie fra Popstars
Christian fra Big Brother

Sådan er det bare

Fra : SJ

Dato : 29-09-03 00:39

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo det kors man må leve med når man bliver kendt via reality-TV.
>
> Alex fra Popstars
> Julie fra Popstars
> Christian fra Big Brother
>
> Sådan er det bare

Vær venlig ikke at sætte Julie i bås med de andre. Hun har talent, det har
de andre sgu ikke!

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 29-09-03 11:29

"SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>
skrev i en meddelelse news:3f7770f2$0$32500$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> ikke!

> Vær venlig ikke at sætte Julie i bås med de andre. Hun har talent, det har
> de andre sgu ikke!

Mht "båse-placeringen" syntes jeg nu Robert har helt ret. Hun bliver næppe
ret meget mere end "Julie fra Popstars".

Fra : Louise

Dato : 29-09-03 11:34

Ja det er rigtigt, men han er jo ikke med mere og han vandt slet ikke, så
der er ikke mere Popstars i hans liv! og han var helt sikkert blevet til
noget, selvom han ikke havde været med i Popstars!

Hans album har fåt top-karakterer og er blevet månedens cd da den kom ud!

Delte meninger... Julie synger godt, men det gør Alex nu også!

Knuz Louise ;0)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-09-03 15:38

SJ wrote:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> ikke!

> Vær venlig ikke at sætte Julie i bås med de andre. Hun har talent, det har
> de andre sgu ikke!

Det kan godt være hun har talent.. men hun er stadig Julie fra Popstars.