muligvis OT
Fra : Sp@cey

Dato : 28-09-03 10:05

Men der er ikke en af jer der ligger inde med pc versionen af Zak Mcracken?
Jeg har kigget i div Abandonware grupper, old games og Google synes jeg nu
heller i9kke hjælper det store...så please?

--
MVH
Sp@cey

"Going cold turkey is not as delicious as it sounds."
- Homer Simpson

Fra : Mads Bahrt

Dato : 28-09-03 12:03

Sp@cey wrote:

> Men der er ikke en af jer der ligger inde med pc versionen af Zak Mcracken?
> Jeg har kigget i div Abandonware grupper, old games og Google synes jeg nu
> heller i9kke hjælper det store...så please?

Prøv at steve det rigtigt og skrive hele titlen:

ZAK MCKRACKEN AND THE ALIEN MINDBENDERS

Google er din ven....

MVH
Mads Bahrt

Fra : Mads Bahrt

Dato : 28-09-03 12:06

Mads Bahrt wrote:

> Prøv at steve det rigtigt og skrive hele titlen:
------
Hvor ironisk.....

MVH
Mads

Fra : Nic

Dato : 28-09-03 13:40

> ------
> Hvor ironisk.....

hehe majet ;)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-09-03 11:12

"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har kigget i div Abandonware grupper, old games og Google synes jeg nu
> heller i9kke hjælper det store...så please?

Du må en tur ud på brugt-markedet, spillet er IKKE i kategorien Abandonware,
LucasArts yder ganske vist ikke support til spillet, og de vil så sandelig
heller ikke give slip på deres rettigheder.
Da spillet ikke er så let at finde kan du jo prøve at lede lidt med diverse
p2p programmer, såsom Kazaa, WinMX, eMule, eDonkey.. Ja nogle gange må man
altså gøre sig selv til pirat for at få fat i de gode gamle spil, men sådan
er livet jo nu engang, desværre..

Mvh
Benjamin