Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med LG Flatron LCD 1710B
Fra : Brian Thomsen

Dato : 28-09-03 09:21

Hej alle

Jeg er på udkig efter TFT-skærm der kan bruges til spil i real-time! Jeg er
blevet lun på en LG Flatron 1710B til lige knap 4000 kr., bla. fordi jeg
skal bruge en skærm i sort, eller sort/sølv(grå)! Den har følgende da (fra
edbpriser.dk):

Size: 17" LCD TFT (17" viewable)
Max Resolution: 1280x1024 @75Hz
Response Time: 16ms
Dot Pitch: 0.264
HSF: 30-80kHz
VSF: 56-75Hz
Regulations: TCO99
Warranty: 3 Years
Producent varekode: LG-L1710B

Det ser, i mine uerfarne øjne, meget godt ud... Men hvad siger I? Jeg er
blevet foreslået at købe Acer's AL-732, men den er i "sølv", som desværre
ikke passer ind i mit miljø.

--

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Jonas

Dato : 28-09-03 11:34

Der er også Hitachi og Viewsonic, hvis det skal være en 17" med 16 ms...

/Jonas

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-09-03 10:19

> Der er også Hitachi og Viewsonic, hvis det skal være en 17" med 16 ms...
>
> /Jonas

Undskyld j lige bryder ind Jeg kan udemærket godt se at der er en kæmpe
forskel i responstiden fra 25 -> 16ms men er det noget som man straks ligger
mærke til med det blotte øje? Eller er det først ved "hurtig" grafik at den
hurtigere responstid kommer til sin ret? Hvad er responstiden på en god alm.
billedrørsskærm?

Det var lige 3 spørgsmål der nemt burde kunne besvares af en der har en 16ms
skærm og kender noget til responstider.

På forhånd tak, mvh. Søren

Fra : Bo

Dato : 01-10-03 07:30

Tak for alle de mails jeg har fået..... Jeg har nu besluttet mig for at det
skal være LG 1710B, og har netop købt den idag. Nu venter jeg bare på at
resten af systemet kommer (idag), så jeg kan få monster PC'en til at spille
med musklerne

Mvh.
Brian Thomsen

"Skrevet en kammi's PC "