lydkvalitet med Bluetooth headsets
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-09-03 18:23

Hej

Jeg har købt et Jabra BT200 headset

Men jeg synes ærligt talt lydkvalitet er ret elendigt.. Jeg ved dog ikke om det har noget at gøre med min telefon S55. Men via
computeren lyder det også at lort.. Lyden skratter, og mudre totalt sammen i en skruder mudder.. og så er det meget "jitter" støj.
Man kan ikke høre om det er støj hos modtageren.. men det er nu headsettet der laver støjen.

Nogen der har nogle erfaringer?

Fra : Nic

Dato : 27-09-03 19:06

> [...]
"jitter" støj.
> Man kan ikke høre om det er støj hos modtageren.. men det er nu headsettet der laver støjen.

Jeg har samme erfaring med nokia's originale - har begge dele til reparation i håb om at teknologien er bedre . . .

Fra : Georg

Dato : 28-09-03 05:38

Min t68i og et bluetrek headset har en ganske god lyd hos begge parter. Mit
problem er bare, at de to enheder nogle gange ikke kan finde hinanden, så
opkaldet ikke går via headsettet, og så er det smarte jo lissom væk...Men
for det meste virker det perfekt.

Georg

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 16:29

Hejsa.

> Men via
> computeren lyder det også at lort.

Via computeren? Hvordan gør du det - via en bluetooth-dongle? Hvad for noget
software?

Med venlig hilsen

Rune.