/
Forside
/
Teknologi
/
Telekommunikation
/
Mobil-Telefoni
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#
Navn
Point
1
Klaudi
20830
2
refi
17101
3
Nordsted1
13879
4
o.v.n.
13756
5
Kortoverv..
9673
6
thyfoon
6564
7
Ghettofam..
6087
8
rotw
5524
9
katekismus
5124
10
g_h
4281
Debitel respons ?
Fra :
ab
Dato :
26-09-03 23:35
Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.
Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til en
dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60 sekunders
max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede op. De første 7
gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /
statestik ikke noget om.
Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se dk.binaer.
ab
phk (
27-09-2003
)
Kommentar
Fra :
phk
Dato :
27-09-03 08:55
"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:w93db.1883$f02.1232@news.get2net.dk...
> Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.
>
> Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til en
> dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60
sekunders
> max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede op. De første 7
> gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /
> statestik ikke noget om.
Jeg har adskillige gange forsøgt at komme igennem til en at snakke med, men
bliver blot ført rundt i deres menuer.
Der er efter min bedste overbevisning også en sammenblanding af voice og
mobil telefoni på deres menusystem. Især fastnetspørgsmål/problemer er
svære at komme igennem med.
>
> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se
dk.binaer.
Det er også betydeligt billigere for kunderne.
--
Per, Esbjerg
Jim Andersen (
01-10-2003
)
Kommentar
Fra :
Jim Andersen
Dato :
01-10-03 12:51
ab wrote:
> Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.
>
> Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til
> en dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60
> sekunders max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede
> op. De første 7 gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder
> deres undersøgelse / statestik ikke noget om.
>
> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se
> dk.binaer.
Den fører min udbyder (desværre) ikke. Men jeg ringede da til dem i går
formiddag, og kom igennem på mindre end et minut. Og damen lød som om hun
var glad for at snakke... det var vist nærmere mig der var lidt kort for
hovedet.
/jim (der udtaler sig med den statistiske vægt af 1 (én) opringning)
Søg
Alle emner
Teknologi
Telekommunikation
Mobil-Telefoni
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177557
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408877
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.