Debitel respons ?
Fra : ab

Dato : 26-09-03 23:35

Utroligt at teleselskaberne har så dårlig en service.

Ved opkald på deres kundeservice-nr. fik jeg i 8. forsøg kontakt til en
dame, der var meget kort for hovedet da jeg henviste til deres 60 sekunders
max. svartid - der var kun gået 17 sekunder da jeg ringede op. De første 7
gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /
statestik ikke noget om.

Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se dk.binaer.

ab

Fra : phk

Dato : 27-09-03 08:55

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange, hvor telefonen døede ud med ventetone melder deres undersøgelse /

Jeg har adskillige gange forsøgt at komme igennem til en at snakke med, men
bliver blot ført rundt i deres menuer.

Der er efter min bedste overbevisning også en sammenblanding af voice og
mobil telefoni på deres menusystem. Især fastnetspørgsmål/problemer er
svære at komme igennem med.

> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se
dk.binaer.

Det er også betydeligt billigere for kunderne.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-10-03 12:51

ab wrote:
> [...]
> deres undersøgelse / statestik ikke noget om.
>
> Nu er Debitel vist også helt holdt om med at tage telefonen - se

Den fører min udbyder (desværre) ikke. Men jeg ringede da til dem i går
formiddag, og kom igennem på mindre end et minut. Og damen lød som om hun
var glad for at snakke... det var vist nærmere mig der var lidt kort for
hovedet.

/jim (der udtaler sig med den statistiske vægt af 1 (én) opringning)