Spam på mobil ønskes
Fra : Jimmy

Dato : 26-09-03 22:15

Hej

Jeg vil faktisk gerne spammes til døde på eet af mine telefonnumre, da jeg
på den måde kan få testet en SMS service jeg har udviklet.

Indtil videre har jeg kun kunnet finde Apollo der gad at spamme med
ugentlige tilbud.
Andre der har flere?

Mvh
Jimmy

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-09-03 22:26

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> wrote in message
> [...]
> på den måde kan få testet en SMS service jeg har udviklet.
>
> Indtil videre har jeg kun kunnet finde Apollo der gad at spamme med

http://www.sms1919.dk

De sender 'spam/reklame - what ever' sms'er på deres 'gratis sms service'
*bvadr*
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Camilla

Dato : 27-09-03 09:50

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> på den måde kan få testet en SMS service jeg har udviklet.
>
> Indtil videre har jeg kun kunnet finde Apollo der gad at spamme med

vil du skrive mere om den SMS service du har udviklet?
:)
Camilla

Fra : Jimmy

Dato : 27-09-03 10:53

"Camilla" <camillabk@nospam.dk> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> vil du skrive mere om den SMS service du har udviklet?

Jo da.

En quiz, hvor man kan tilmelde sig ved at sende en SMS, og derefter på x
antal forskellige spørgsmål indtil man svarer forkert.

En ren mailingliste, hvor man tilmelder sig ved at sende en SMS og derefter
kan ejeren af mailinglisten sende en SMS til alle på listen.

Dette var den korte version.

Men for at sikre mig, at de indgående SMS også knyttes til den rigtige
quiz/liste vil jeg derfor teste systemet ved at modtage en hel række af
forskellige SMS - gerne i den store spammerstil - så jeg kan se om det kan
klare presset.

Mvh
Jimmy

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-09-03 14:16

> Andre der har flere?

http://www.buddy-hobro.dk sender hver torsdag, fredag, lørdag og jeg tror at
mange andre diskoteker gør det samme... Prøv at finde nogen på google og se
ad...

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Jean

Dato : 27-09-03 17:56

Ja, alle Buddy'erne gør... fx www.buddy-holstebro.dk og www.buddy-struer.dk

Se mere på www.buddy-holly.dk ...

--
Mvh Jean (som skal på Buddy i aften.... (Holstebro)
Prøv osse --> www.diskotekeastend.dk