Nokia software
Fra : Bach|DK|

Dato : 26-09-03 19:55

Hvad bruger i til at "browse" jeres telefon med fra computeren. Jeg har
prøvet med Nokia Pc Suite men synes ikke det er optimalt med bl.a
billedoverførslen. Engang brugte jeg logomanager som var ret godt men
det virker ikke med min 5100.

Noget godt software som jeg har overset og som jeg burde prøve?

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-09-03 09:55

"Bach|DK|" wrote in message news:bl21mr$hhh$1@news.net.uni-c.dk...
> Hvad bruger i til at "browse" jeres telefon med fra computeren.

Til at rode med kalendernoter, numre osv er Oxygen Phone Manager rigtig
godt! Og til lyde, billeder og programmer kan man vist ikke komme uden om
Mobile Media Browser.... Glo evt på http://www.oxygensoftware.com

Hygge...
Daniel

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-09-03 12:44

> Til at rode med kalendernoter, numre osv er Oxygen Phone Manager
> rigtig godt! Og til lyde, billeder og programmer kan man vist ikke
> komme uden om Mobile Media Browser.... Glo evt på
> http://www.oxygensoftware.com

SÅ, nu bliver han krævende. For de nævnte programmer koster jo penge.
Jeg forstår ikke hvorfor et vel anset firma som nokia ikke laver
ordentlig software selv. Pc Suite pakken er jo til grin.

Er der ingen gratis gode programmer derude?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-09-03 13:11

"Bach|DK|" wrote in message news:bl3sqf$vh8$1@news.net.uni-c.dk...
> SÅ, nu bliver han krævende. For de nævnte programmer koster jo penge.

Hehe, beklager!

> Er der ingen gratis gode programmer derude?

Har desværre ikke fundet nogen.....

Hygge...
Daniel