Siemens S55 rebooter/slukker når jeg bruge~
Fra : GRISEN

Dato : 25-09-03 20:05

Jeg kan parre Siemens S55 og Ericsson HBH-60 uden problemer, men jeg kan ikke får det til at gøre noget...

Hvis jeg trykker på headset'ets knap for at starte voice-dial, så genstarter telefonen, og bluetooth forbindelsen bli'r ikke genoprettet når telefonen er 'oppe'
igen.

Jeg kan ikke finde ud af at ringe op fra telefonen og bruge headset'et. Al lyden er i telefonen.

Hvis jeg ringer op til telefonen, så kan ringetonen høres både fra telefonen og i headset'et.
Hvis jeg så trykker på headset'ets knap for at besvare opkaldet, så slukker telefonen.
Hvis jeg i stedet trykker på telefonens knap for at besvare opkaldet, så er al lyden i telefonen (dette er vel som forventet).

Det må vel næsten være firmware'n der er skod?
Hvordan ser jeg hvilken version der er i min telefon?
....og hvad er nyeste version?
.......og hvor får jeg den nyeste version?

*
Jan

Fra : David Holm

Dato : 25-09-03 21:19

*#06# og info
> ...og hvad er nyeste version?
> ......og hvor får jeg den nyeste version?
16 som kan downloades her:
http://makeashorterlink.com/?S1F051306
(http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Addon/da/no/ms//s55_16
0202_update.zip)

Det kræver et datakabel at opgradere, ellers kan du få opgraderet hos din
forhandler eller steder som Telecare m.m.

mvh

David

Fra : GRISEN

Dato : 25-09-03 22:18

On Thu, 25 Sep 2003 22:18:33 +0200, "David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote:

>Det kræver et datakabel at opgradere, ellers kan du få opgraderet hos din
>forhandler eller steder som Telecare m.m.

Takker.. det virkede perfekt, og nu virker headset'et også.

Næste spørgsmål:
Er det kun mig der får en "1607: Kan ikke installere InstallShield Scripting Runtime" fejl under installation af Siemens Data Suite ???
Jeg fik ver.
Jeg har hentet ver. 100533 fra nettet.
De gi'r begge 1607 fejlen.
Manualen siger bare at det skal være en Windows kompatibel pc... jeg kører WinXP.

*
Jan