email og mobil
Fra : Tue

Dato : 25-09-03 18:55

Jeg har lige købt en T310 og vil gerne have min email til at virke. Jeg har
"sonofon variant". Jeg har brugt sonofons hjemmeside til at sætte email
klienten op. Den email jeg ønsker at bruge har jeg hos stofanet. Men når jeg
forsøger at Sende/Hente post skriver den at der ikke er forbindelse til
serveren.

--

Mvh. Tue -

Fra : Fischer

Dato : 25-09-03 19:51

> [...]
> Men når jeg forsøger at Sende/Hente post skriver den
> at der ikke er forbindelse til serveren.

Hvordan forbinder du telefonen til internettet?
GPRS eller CSD / HSCSD opkald?

Eller hvad jeg prøver på at sige: Du kan ikke hente POP3 mail via Wap.

*Fischer
(samme svar 2 gange indenfor 24 timer)

Fra : ASC

Dato : 01-10-03 08:28

Tue <Mail_me@SPAMstofanet.dk> wrote in article
<3f732bfa$0$5595$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
jeg
> forsøger at Sende/Hente post skriver den at der ikke er forbindelse til

Hej Tue,

hvis Stofanet ikke tillader, at du henter emails via sonofons mailserver,
så kan du nemt løse dette problem:

1. bestil sonofon internet med egen e-mail adresse
2. gå ind på stofanet og indstil din e-mail, så den automatisk forwarder en
e-mail til din sonofon e-mail accounnt.
3. sæt telefonen op til at hente dine sonofon e-mails.

Dermed kan du sikre at du fremover undgår at skulle genopsætte din
mobiltelefon, hver gang du skifter e-mail adresse hos din
internetleverandør.

mvh
ASC