Problemer med tastatur på N6610
Fra : Jesper Christiansen

Dato : 25-09-03 11:14

Hejsa!

Jeg købte i juni en N6610.. Nu er jeg begyndt at have problemer med
tasterne?! Først blev dem i højre side "svære at komme i kontakt med" -
nogle gange skulle man trykke hårdt og flere gange før der skete noget.. Den
fejl flyttede sig så til tasterne nederst på tastaturet.. og nu ligger den
oppe på tasten i venstre højre hjørne øverst - den man trykker menu med.. Og
det er mildest talt p*sse irriterende!! :( Nogen af jer der kender til dette
problem? og ved om det er noget man kan ordne selv.. Skal lige siges, alle
andre taster virker fint nu - på nær den!

På forhånd tak!
Jesper Christiansen

Fra : Mic\(2860\)

Dato : 26-09-03 07:45

Nogen af jer der kender til dette
> problem? og ved om det er noget man kan ordne selv.. Skal lige siges, alle
> andre taster virker fint nu - på nær den!

Jeg har det samme problem med min, denm ryger på værksted idag.....men lyset
i mit tastatur blinker også imens man trykker på tasterne.

/Mic

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-09-03 07:57

"Jesper Christiansen" wrote in message
> Nogen af jer der kender til dette
> problem? og ved om det er noget man kan ordne selv..

Tror det er et udbredt problem.... Jeg har det også selv. Lige i øjeblikket
er nogle af tasterne bare irriterende og skal trykkes lidt hårdt på. Jeg har
prøvet at skille den ad og rense den, men det hjalp ikke en skid (pardon my
french). Så der er vel ikke andet for end at smide den ind til en
reperatør-ting....

Hygge...
Daniel