mobil værksted
Fra : Peter Elgaard

Dato : 24-09-03 21:28

Hej, jeg vil gerne ha min gamle ericsson repareret og vil høre om nogle
kender et mobil værksted i nærhenden af kbh. Jeg mener at huske der lå noget
i taastrup men kan ikke huske hvor og hvad det hed.

mvh Peter E

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 24-09-03 21:40

Var tilfældigt forbi københavn h. i dag og til min store overraskelse da jeg
skulle veksle penge
Så lå der mensanten noget mobil værksted og veksels ting samme sted det er
til højere for det store røde digital ur som vender
ned imod vesterbrogade, der er en glads dør hvor der står x-change eller
noget i den duer...

Prøv dem?

Mvh.
Stephan

Fra : Bo Larsen

Dato : 25-09-03 07:32

Stephan Vestergaard wrote:
> [...]
> det er til højere for det store røde digital ur som vender
> ned imod vesterbrogade, der er en glads dør hvor der står x-change

Det er Teleservice.
Jeg har selv brugt dem et par gange. De er hurtige, og der er ingen
problemer.
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen