Baggrund og Link
Fra : PD

Dato : 10-04-01 12:27

Hej

Jeg er nybegynder i hjemmeside. Jeg bruger Frontpage 2000, men har lidt
problemer, som jeg håber I måske kan hjælpe mig med

1. Hvordan fjerner jeg den understregning som Frontpage laver på alle mine
hyperlinks ??
2. Jeg har lavet et baggrundsbillede i microsoft Photodraw, det er et
billede hvor farven starter mørk og så glider over i en lysere farve. Når
jeg så vil gemme mit billede så jeg kan bruge det på hjemmesiden (JPEG), så
bliver overgangen "hakket", den er ikke mere glidende, men istedet delt om i
"blokke", HVORFOR ???? Man kan måske ikke gøre dette.

Håber på at der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak

Per

Fra : jopa

Dato : 10-04-01 13:15

PD skrev ..

> 1. Hvordan fjerner jeg den understregning som Frontpage laver på alle mine
> hyperlinks ??
Der findes vist en funktion i Frontpage, men kender den ikke. I stedet kan
du indsætte følgende kode:

> Imellem Head og Head skriver du:

a {text-decoration: none}

> [...]

> bliver overgangen "hakket", den er ikke mere glidende, men istedet delt om
> "blokke", HVORFOR ???? Man kan måske ikke gøre dette.

Anskaf dig et andet Grafikprogram PaintShop Pro eller endnu bedre hvis du
har råd Photoshop.
Har selv får år tilbage leget med Photodraw, og desværre det duer ikke,
heller ikke til Gradient.

jopa

www.jp-web.dk