Selvhenter.dk ustabil
Fra : sah

Dato : 24-09-03 07:04

er det bare hos mig , eller har selvhenter.dk ikke været meget ustabil den
sidste uge.
jeg har godt kunne logge ind men hverken se forbrug, rediger profil el.
tanke op.

Fra : KR

Dato : 25-09-03 08:00

"sah" skrev:
> [...]
den
> sidste uge.
> jeg har godt kunne logge ind men hverken se forbrug, rediger profil

Jeg har haft store problemer med at tanke. Jeg forsøgte mange gange
fordelt over et par dage, før det lykkedes at tanke.
Jeg skrev til dem på deres kontaktside. Efter en uges tid fik jeg svar
fra dem. De skrev, at der havde været problemer med at tanke.
I mellem tiden havde jeg ringet til dem, hvor jeg fik at vide, at jeg
bare skulle prøve at blive ved med at forsøge.

Der har også været andre problemer. Når jeg har klikket på noget,
er jeg i stedet for blevet logget ud.
--
Mvh. KR

Fra : Johnny

Dato : 27-09-03 14:47

KR wrote:

> [...]
> I mellem tiden havde jeg ringet til dem, hvor jeg fik at vide, at jeg
> bare skulle prøve at blive ved med at forsøge.

Jeg har tanket 3 gange uden problemer. Selvhenter siden var meget
ustabil de første par dage efter lanceringen, men derefter har jeg ikke
haft nogle problemer. Sidst jeg tankede var det via mobilen. Det var
hurtigt og nemt... Måske du bare skulle prøve det?

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : KR

Dato : 27-09-03 23:38

"Johnny"skrev:
> [...]
> haft nogle problemer. Sidst jeg tankede var det via mobilen. Det var
> hurtigt og nemt... Måske du bare skulle prøve det?

Hej Johnny
Jeg har selv tænkt på, at tanke via mobilen, hvis det ikke lykkedes
at tanke ved første forsøg næste gang. Har netop modtaget det nye
simkort, der vist er det, der skal til for at få mulighed for at tanke
via
mobilen.
--
Mvh. KR

Fra : Johnny

Dato : 28-09-03 10:58

KR wrote:

> [...]
> at tanke ved første forsøg næste gang. Har netop modtaget det nye
> simkort, der vist er det, der skal til for at få mulighed for at tanke

Jeg tale lige med Sonofons kundeservice igår og nævnte problemet.
Kundeservice medarbejderen sagde, at alle generelle problemer med
selvhenter.dk er løst, men at enkelt kunder havde oplevet periodiske
problemer med optankning og login. Hvis man oplever problemer, så vil de
gerne have at man pr. email sender en problembeskrivelse med tid og dato
for problemet. Så kan Sonofons system-folk se nærmere på eventuelle
systemfejl og få dem rettet.

Fra : sah

Dato : 30-09-03 13:06

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> wrote in message

> [...]
> gerne have at man pr. email sender en problembeskrivelse med tid og dato
> for problemet. Så kan Sonofons system-folk se nærmere på eventuelle

ok. nu virker mit også. efter efter at have henvendt mig 3 gang på 14dg.
idag kunne jeg slet ikke logge ind, fordi de havde ændret mit password.