Sony Ericsson T68i
Fra : Jesper

Dato : 23-09-03 23:36

Hej
Jeg er faldet over sådan en T68i men da jeg ikke ved en pind om mobil tlf.
så vil jeg da lige høre om den er værd at købe til de 179,- kr som man kan
få den til i Aldi i denne uge (incl. Debitel Automatic).
Jeg håber, at kunne trække lidt på andres erfaringer med telefonen, om der
er problemer med den eller ej, og hvordan det er at bruge et "joystick."
Btw er det muligt at slå den "intelligente" ordbog fra??

På forhånd tak
Jesper

Fra : Georg

Dato : 23-09-03 23:58

Hej Jesper.

Jeg kan godt anbefale en t68i. Du kan sagtens slå den irriterrende
"intilligente" ordbog fra. Det var noget af det første jeg selv gjorde
Til de 179,- Kr + 99 Kr om måneden i 6 mdr plus en evnt unlock til 100 så
havner du på 873,- Det er da billigt.

Georg

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-09-03 18:51

Georg skrev :
> [...]
> "intilligente" ordbog fra. Det var noget af det første jeg selv gjorde
> Til de 179,- Kr + 99 Kr om måneden i 6 mdr plus en evnt unlock til 100 så

Plus 99 i oprettelse så er det 972, og er vel også billigt

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jesper

Dato : 24-09-03 21:17

tak for jeres svar jeg har investeret i den, nu venter jeg bare på at den
kommer

jesper