edankort hos Telmore
Fra : Henning Lund

Dato : 23-09-03 20:43

Jeg kan ikke lige gennemskue den betalingsform, vil man også kunne bruge
edankortet til nummerflytning til Telmore, det fremgår ikke nogen steder
på Telmores side? Nogen bud?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-03 20:54

"Henning Lund" <hvis du fjerne dette.hla@tdcspace.dk> skrev:

>Jeg kan ikke lige gennemskue den betalingsform, vil man også kunne bruge
>edankortet til nummerflytning til Telmore, det fremgår ikke nogen steder
>på Telmores side? Nogen bud?

Jeg kunne ikke forestille mig andet, end at det skulle være muligt.
Hvad siger Telmore når du ringer til supporten?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 23-09-03 21:29

> Jeg kunne ikke forestille mig andet, end at det skulle være muligt.
> Hvad siger Telmore når du ringer til supporten?

Det er helt klart meningen man også skal kunne bruge det ved tilmeldning.
Men jeg er
faktisk ikke sikker på det er 100% implementeret. Så et opkald til
kundeservice kan
måske bidrage med lidt information, ellers skal jeg nok vende tilbage med
mere info.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-03 04:49

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

> ellers skal jeg nok vende tilbage
> med mere info.

Ok jeg venter og ser hvad du finder ud af.
Sært det egentlig ikke fremgår af hjemmesiden.