T68 og T68i - Et par spørgsmål.
Fra : SpookiePower

Dato : 23-09-03 19:30

Jeg sidder og kigger på forskellen på disse to telefoner.
På T68 ser jeg der er et email-adresse kartotek, men kan
ikke finde noget om at det også skulle være på T68i. Er
dette korrekt og er det ikke muligt at gemme email-adresser
på en T68i ?

Hvordan er det med joysticket ? Jeg har aldrig brugt en telefon
med sådan en fætter før. Er den nem at bruge og vender man
sig hurtigt til den ?

Er T68 nyere end T68i, og hvad koster en T68 ca ?

Fra : Mette og René

Dato : 23-09-03 19:35

> Hvordan er det med joysticket ? Jeg har aldrig brugt en telefon
> med sådan en fætter før. Er den nem at bruge og vender man
> sig hurtigt til den ?
>
> Er T68 nyere end T68i, og hvad koster en T68 ca ?

Ja joysticket er ok, men hvis du kan komme til det, så prøv forskellen på
T68i og alcatels nye 735, på den sidste synes jeg er den bedste, og
forøvrigt FED tlf til pengene!!!

Har ikke en selv, men en kam. har en, min kæreste har T68i, men synes den
anden er noget federe.
Men du kan sagtens gemme email adr i T68i, den kommer til at ligge i
fonbogen under navnet.(så hut jeg visker)

René

Fra : Jonas Christensen

Dato : 23-09-03 20:12

> [...]
> dette korrekt og er det ikke muligt at gemme email-adresser
> på en T68i ?
>
> Er T68 nyere end T68i, og hvad koster en T68 ca ?

T68 findes i to versioner: Ericsson T68m og SonyEricsson T68i. Sidstnævnte
er nyest. T68m kan dog opgraderes, så den bliver 100% identisk med T68i rent
software-mæssigt. Ellers er de forskellige på coveret samt lyset under
tasterne.

> Hvordan er det med joysticket ? Jeg har aldrig brugt en telefon
> med sådan en fætter før. Er den nem at bruge og vender man
> sig hurtigt til den ?

Det tager lidt lidt tid at vænne sig til det, og man skal ikke ha' for store
fingre. Men det er helt klart brugbart.

- Jonas

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-09-03 17:57

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke finde noget om at det også skulle være på T68i. Er
>dette korrekt og er det ikke muligt at gemme email-adresser

Den eneste forskel er designet. Indmaden er godt nok blevet opdateret
nogle gange, men der er ingen forskel i funktionerne med samme firmware.
Firmwaren er opdateret mange gange - jeg mener de er oppe på R8 nu.

>Hvordan er det med joysticket ? Jeg har aldrig brugt en telefon
>med sådan en fætter før. Er den nem at bruge og vender man
>sig hurtigt til den ?

Det fungerer helt fint med joystick. Det bilver man hurtigt dus med.

Peter

Fra : Anders Forst

Dato : 28-09-03 06:51

Ja, og så er er lige intelligent ordbog i T68i'eren

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-09-03 10:27

"Anders Forst" <anfo@stofanet.dk> wrote:

>Ja, og så er er lige intelligent ordbog i T68i'eren

Det er der i alle udgaver af T68 - ikke kun i T68i. En T68m og en T68i
opdateret med samme firmware opfører sig fuldstændigt ens.

Peter