Hjælp???
Fra : Aksel Thørholm

Dato : 10-04-01 12:17

Hej NG

Jeg ville meget gerne om nogen kunne hjælpe mig, med at registrere de
brugere der logger på. Jeg har et spørge skema de skal udfylde før de logger
på er det muligt???

Det er en NT server DNS som tildeler IP add. så ville jeg gerne at de fik et
spørge skema de skulle udfylde før de fik en IP add.
Spørgsmål de sakl svare er :
Navn
Adresse
E-mail
Postnr / By
Telefonnr.
Evt. Mobilnr.

Håber posiktiv svar
A. Thørholm

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 10-04-01 13:11

"Aksel Thørholm" <altdata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville meget gerne om nogen kunne hjælpe mig, med at registrere de
> brugere der logger på. Jeg har et spørge skema de skal udfylde før de

Udfra den betragtning at clientmaskinen henter sin IP fra DHCP serveren
under opstart, bliver det nok svært at præsentere et spørgeskema før
IP-adressen tildeles.

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Aksel Thørholm

Dato : 10-04-01 13:58

> Udfra den betragtning at clientmaskinen henter sin IP fra DHCP serveren
> under opstart, bliver det nok svært at præsentere et spørgeskema før
> [...]

Er det så muligt at sende det udmiltbart efter???så når den ip add første
gang bliver brugt, kommer der en reg.skema????

MVH
A. Thørholm

Fra : Aksel Thørholm

Dato : 10-04-01 14:45

> Udfra den betragtning at clientmaskinen henter sin IP fra DHCP serveren
> under opstart, bliver det nok svært at præsentere et spørgeskema før
> [...]
Hej igen

Nu har jeg fundet ud af at DHCP serveren sender en velkommer på nettet
"XXXX"(bruger)
Kan man på en eller anden måde ændre det så det bliver et spørge ark???

MVH
Aksel Thørholm