Q: Siemens S55 uden abon. fra Sonofon??
Fra : A. Aberin

Dato : 23-09-03 16:39

Er der nogle, som har købt en Siemens S55 uden abonnement fra Sonofons
internetbutik på tilbud til 974,-??

Jeg vil gerne vide, om de på nogen måde er SIM-locked, ligesom dem der blev
solgt af TDC??

Alexander

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 19:54

A. Aberin wrote:
> Er der nogle, som har købt en Siemens S55 uden abonnement fra Sonofons
> internetbutik på tilbud til 974,-??
> Jeg vil gerne vide, om de på nogen måde er SIM-locked, ligesom dem
> der blev solgt af TDC??

Købte min i Sonofon butikken "ikke internettet" og den var ikke simlocked !

Med venlig løvehilsen LEVEL 42 FAN FOREVER NOW !
Søren Wind

Fra : BB

Dato : 23-09-03 20:36

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> wrote in message

> Købte min i Sonofon butikken "ikke internettet" og den var ikke simlocked
!

Hej

Jeg er også interesseret i den telefon. hvormeget udstyr fulgte der med
telefonen ?, jeg tænker på kabler, CD, lader osv.
Hilsen Bent

Fra : A. Aberin

Dato : 24-09-03 03:38

> Købte min i Sonofon butikken "ikke internettet" og den var ikke simlocked
!

> Med venlig løvehilsen LEVEL 42 FAN FOREVER NOW !
> Søren Wind

Tak for svaret :)
Købte du den så til 974,-?

Alexander

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 07:17

A. Aberin wrote:

> Tak for svaret :)
> Købte du den så til 974,-?

Det er nu 1,5 md. siden jeg købte den, og dengang kostede den 1375,-
Der er Data Suite CD' & std. lader med i pakken