Nokia 7250i, Har nogen problemer med den ?
Fra : Kim Møller Jørgensen

Dato : 23-09-03 14:31

Hejsa

Inden jeg går ud og køber ny Mobil denne gang vil jeg lige prøve at forhøre
mig først om der er mange problemer med den.

Da jeg nu har en Nokia 8310 og må nok sige der ikke har været andet end
problemer med den.

Har set mig lidt lun på Nokia 7250i.
Så vil lige høre om der skulle være nogle der har oplevet problemer med den
og i såfald hvilke.

Fra : Michael Andersen

Dato : 23-09-03 17:19

Jeg har hverken haft problemer med den eller den tidligere 7250. Men mobilen
er jo så forældet..
Og så give 3500 for den, er helt hen i skoven (Min mening)

Fra : Kim Møller Jørgensen

Dato : 24-09-03 15:39

Forældet ???

Hvad ville du då ellers forestå, så telefonen stadig ikks skal værre
størrere fysisk ?
Og stadig gerne de samme funktioner.

Og skal så i øvrigt også kun give 2500 for den, uden abo.

Fra : GiWeo

Dato : 24-09-03 16:19

Hejsa

>Og skal så i øvrigt også kun give 2500 for den, uden abo.

Hvor ?

--

Lars Engelhardt - webmaster@linkssiden.dk
Din startside: http://www.linkssiden.dk ??