RAZZIA INFO GRATIS (SMS)
Fra : Carsten

Dato : 10-04-01 12:08

http://www.mobil-plus.dk/mobil-plus.dk/razzia.asp
kan kun ses i Explorer

Fra : Line Andersen

Dato : 10-04-01 16:57

Jeg er tilmeldt den gratis service, men den er ligegyldig !!!

Jeg har været tilmeldt siden de startede og det er noget juks.

Løbende har jeg fulgt de razziaer der blev indberettet på razzia.dk og man
kan slet ikke sammeligne de 2 services. men man kan da også godt forstå at
der ikke findes mennesker der gider at sidde 24 timer i døgnet uden at få en
krone få det !

Endvidere modtager man ligesom ved razzia.dk email sms. Det er irriterende
at de er så forsinkede.

Jeg venter på at der kommer en service hvor de bruger rigtige sms beskeder !

Line Andersen

Salgskonsulent

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 10-04-01 17:34