Hitman 3
Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-09-03 18:55

Hej alle....

Er der nogle herinde der ved hvornår Hitman 3 udkommer?? Det vare sikkert
længe, da det jo ikke er ret længe siden at 2éren udkom...

Er der osse nogle der måske ved hvor man kan finde eventuelle screenshots
med Hitman 3??

mvh.

jesper

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-09-03 19:53

Jesper Andersen wrote:

> Hej alle....
>
> Er der nogle herinde der ved hvornår Hitman 3 udkommer?? Det vare sikkert
> længe, da det jo ikke er ret længe siden at 2éren udkom...

svjv skulle næste større projekt fra IO Interactive være Freedom Fighters.
Er IO stort nok til at have gang i 2 projekter af den størrelse?

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 27-09-03 22:50

> svjv skulle næste større projekt fra IO Interactive være Freedom Fighters.

Som netop er udkommet. Jeg kan så afsløre at IO har allerede to nye
projekter kørende, hvoraf et af dem er Hitman 3 (det har været i gang siden
færdiggørelsen af Hitman 2.

> Er IO stort nok til at have gang i 2 projekter af den størrelse?

Ja, de er oppe på 120 mand nu - og det giver ca 60 mand til hvert projekt,
hvilket er ganske passende.

Fra : david andreasen

Dato : 28-09-03 16:58

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som netop er udkommet. Jeg kan så afsløre at IO har allerede to nye
> projekter kørende, hvoraf et af dem er Hitman 3 (det har været i gang
Hvornår mon IO opdager at tøj der ligger og flyder burde opdages af
fjenden, ligeså våben som burde opdages hvergang det droppes. IO har ikke
opdaget dette i 2'eren tilsyneladende?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-09-03 17:24

david andreasen wrote:

> [...]
>
> Hvornår mon IO opdager at tøj der ligger og flyder burde opdages af
> fjenden, ligeså våben som burde opdages hvergang det droppes. IO har ikke

Det er da bagateller.
Den største og mest uoverkommelige bommert i begge Hitman spil, er da at
man skal være diskret, skjult, anonym snigmorder.
Der render skaldet rundt med en stregkode tatoveret i nakken!!!