proacces fart?
Fra : Anders

Dato : 10-04-01 11:58

Hej,

Hvor kan man teste sin hastighed? Jeg har et proaccess abonnement, men
kunne godt tænke mig at vide hvor hurtig den er?

På forhånd tak!

Fra : KNL DtP

Dato : 10-04-01 12:14

Hejsa!

> Hvor kan man teste sin hastighed? Jeg har et proaccess abonnement, men
> kunne godt tænke mig at vide hvor hurtig den er?

Ta' og få fat i DU Meter (søg på google) - her kan du nemt overvåge al
filtransport.

Find en hurtigt server, og hent en stor fil. Log evt. på Napster eller en
FTP og hent en stor fil *samtidig* - på den måde bliver din linjes max
hastighed ikke begrænset af en ringe server. Altså ha' to til tre downloads
kørende på én gang!

Med DU Meter kan du tage tid på f.eks. 1 times download for fulde gardiner -
den viser så et gennemsnit over den ene time, og så har du altså hvad din
linje kan trække

Man kan også teste den på forskellige sider, men resultatet svinger utrolig
meget og giver ikke et ordenligt billede på din linjes performance...

MVH

Kristian

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 10-04-01 16:39

Eller : ftp://ftptest1.tele.dk

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."