MS Windows
briani 27239
Programmer under XP Home
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-09-03 23:57

Hvis man køber fx en bærbar computer med Windows XP Home,
er dette styreprogram så inkluderet nye versioner af de tidligere
Office-programmer Word, Access, Excel osv. - eller skal man
anskaffe dem foruden XP'en og selv installere dem?

Jeg synes ikke det fremgår tydeligt at annoncer og reklamer.

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-03 00:06

"Jørgen Grandt" <UnstableBut@OnCable.dk> skrev :

> [...]
>Office-programmer Word, Access, Excel osv. - eller skal man
>anskaffe dem foruden XP'en og selv installere dem?

Hvis det ikke fremgår andet end XP Home medfølger, så skal du
købe andre programmer ved siden af (eller bruge de versioner, du
evt. allerede har).

Det behøver ikke at være f.eks. Office XP på en Windows XP, kan
fint køre med en Office 2000 eller 97.
--
Knud

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-09-03 00:09

"Jørgen Grandt" <UnstableBut@OnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anskaffe dem foruden XP'en og selv installere dem?
>
> Jeg synes ikke det fremgår tydeligt at annoncer og reklamer.

Windows og officepakken er 2 helt selvstændige ting, som tilfældigvis kommer
fra samme firma. Hvis ikke der i tilbuddet står noget om office, så følger
det ikke med. Officepakken følger i øvrigt meget sjældent med. Nogle lader
Works og word følge med men sjældent selve officepakken.

Kurt

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 28-09-03 07:24

Jeg ser ofte at der følger "StarOffice 5.2" med ........et ganske udmærket
program, men iøvrigt ganske gratis for alle og kan downloades frit på
internettet........

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-09-03 07:34

On Sun, 28 Sep 2003 08:24:13 +0200, Jan Mejer Rasmussen wrote:

> Jeg ser ofte at der følger "StarOffice 5.2" med

5.2? Den er nu efterhånde noget gammel. Jeg synes nu også bedre om de nye
versioner StarOffice 6 eller OpenOffice 1.1

http://www.openoffice.org/

--
Lars

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-09-03 10:22

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> 5.2? Den er nu efterhånde noget gammel. Jeg synes nu også bedre om de nye
> versioner StarOffice 6 eller OpenOffice 1.1

> [...]
Jeg ved godt at mange gerne vil bruge helt gratis produkter selv om disse
ikke virker særligt godt eller er så langsomme at man falder i søvn
når man bruger dem, men jeg vil gerne fremhæve en office suite der koster
lidt men tilgengæld er kompatibel med MSOffice, dette gælder både
Word og Excell.
Prøv at se her om dette ikke er noget? http://www.software602.com/
--
Med Venlig Hilsen