Sensation: "Du er min øjesten" genindspill~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-03 10:50

Så sker det. 47 år efter at Ib Mossin og Peter Malberg indsang "Du er min
øjesten" bliver den indspillet i en ny udgave. Og gæt med hvem. Nej i
gættede forkert.
Ib Mossin indspiller den endnu engang. Denne gang sammen med anmarks
ubetinget populæreste sanger "Richard Ragnvald".
Ib Mossin spår pladen til at blive en kanon-succes.

VIL PJØJE SIG TIL TOPS PÅ DANSKTOPPEN

Kommentar: Det kan der vist ikke være nogen tvivl om. Efter 47 år vil folk
da høre hvad det her er for noget. At det vil pløje sig til tops på
Dansktoppen tror jeg ikke at nogen vil betvivle

Hilsen Åge

Fra : Flemming N.

Dato : 27-09-03 12:20

On Sat, 27 Sep 2003 11:50:07 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Kommentar: Det kan der vist ikke være nogen tvivl om. Efter 47 år vil folk
>da høre hvad det her er for noget. At det vil pløje sig til tops på
>Dansktoppen tror jeg ikke at nogen vil betvivle

Det er en ok sang, men der kan vist ikke komme noget godt ud af
Richard Ragnvald's udgave den mand er noget af det mest kedelige
der findes....

mvh

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : GSJ

Dato : 28-09-03 01:50

> [...]
> da høre hvad det her er for noget. At det vil pløje sig til tops på
> Dansktoppen tror jeg ikke at nogen vil betvivle

Åge, for helvede!
Richard Ragnvald er vel ikke Danmarks ubetinget populæreste sanger. Hvor har
du det fra?
Men det er faktisk en sjov idé at Ib Mossin genopstår. Helt kult ville det
dog være hvis han indspillede den med King Diamond i stedet for Richard R.
Ozzy kunne evt. synge kor. Salgstallet ville stige markant, og så vil de
alle tre have råd til alle de rollatorer de kunne ønske sig.

M.v.h.
Gorm

Fra : Dallemusen

Dato : 28-09-03 02:50

> [...]
> Ozzy kunne evt. synge kor. Salgstallet ville stige markant, og så vil de
> alle tre have råd til alle de rollatorer de kunne ønske sig.

Tror du ikke også der kunne blive en til Richard Ragnvald?

Fra : GSJ

Dato : 28-09-03 03:02

"Dallemusen" <dvnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
R.

> Tror du ikke også der kunne blive en til Richard Ragnvald?

Bestemt. Det synes jeg allerede at jeg har antydet da jeg skrev "alle tre"
I øvrigt kan Åge sgu også få en mens vi er i gang. Så nu er vi oppe på fire.
Gorm.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-03 09:45

GSJ <100101gsj@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bl5f7l$2sb7$1@news.cybercity.dk...

> Bestemt. Det synes jeg allerede at jeg har antydet da jeg skrev "alle tre"
> I øvrigt kan Åge sgu også få en mens vi er i gang. Så nu er vi oppe på
fire.
> Gorm.
____

Jeg har en eu-scooter i forvejen. Så dettt...

Hilsen Åge