Hvem er det?
Fra : Jahrboy

Dato : 26-09-03 23:40

Hej!.
Nu har jeg idag hørt et nummer som jeg desværre ikke fik kunstner og titel
på!....
Jeg har søgt på P3`s playliste for timerne mellem 14 og 16 idag uden at
blive klogere!.... det lyder voldsomt som Avril Lavigne, men er næsten
sikker på at det ikke er hende!..stilen er også meget som A.L......I
omkvædet synger hun noget med ......you Weren`t there to osv osv......And I
was scared....tror jeg nok.....det er ikke meget at gå efter, men nu har jeg
haft melodien i hovedet hele dage, he he!....
Lige for en ordens skyld....jeg er klar over at Lene Marlin lige har lavet
et nummer der hedder You Weren`t there...det er ikke hende!....

På forhånd tak!.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 27-09-03 05:23

"Jahrboy" <jahrboy@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> haft melodien i hovedet hele dage, he he!....

Beklager at måtte sige det, men det er Avril Lavigne med nummeret Losing My
Grip.

> På forhånd tak!.

Du er velkommen!
/Mads