Søger lydeffekt.....
Fra : Michael Schrøder

Dato : 26-09-03 22:12

Måske lidt OT, men jeg søger en lydeffekt.

Det drejer sig om et backspin - altså en vinylplade der bliver kørt hurtigt
baglæns med pickuppen på....

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Michael

Fra : Lars Bernau

Dato : 27-09-03 00:02

In article <3f74aa41$0$24672$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
ms@newmail.dk says...
> Måske lidt OT, men jeg søger en lydeffekt.
>
> Det drejer sig om et backspin - altså en vinylplade der bliver kørt hurtigt
> baglæns med pickuppen på....
>
> Nogen der kan hjælpe?

Jeg har da nogle stykker liggende i wav format (fylder totalt 1.2 MB for
6 stks) Virker din email adresse ?

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-09-03 11:22

Michael Schrøder skrev :
> Måske lidt OT, men jeg søger en lydeffekt.
>
> Det drejer sig om et backspin - altså en vinylplade der bliver kørt
> [...]

Har du CoolEdit ? Så kan du selv lave det.....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd