The Borg Megacube
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-09-03 21:18

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=3574

Har ikke set noget om det her i gruppen, og tænkte det kunne interesere
Star Trek fans.
Et 48-DVD sæt med alle The Next Generation episoderne.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Juggernaut

Dato : 28-09-03 03:07

Den er alt for gusten !! Skal bare lige finde 5K. Så er den min....

Mvh
Moerch

Fra : Thales

Dato : 28-09-03 10:05

Amazon har den til

Items: £287.86
Postage & Packing: £1.88

Total before VAT: £289.74
VAT: £72.44

Order Total: £362.18

Det er trods alt kun 4.000,- kr.

Hilsen thales
"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> wrote in message
> Den er alt for gusten !! Skal bare lige finde 5K. Så er den min....
>
> Mvh
> Moerch
>
> "Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> skrev i en meddelelse

begin 666 pixel-grey.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``&9F9@```"'Y! ``````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

begin 666 transparent-pixel.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-09-03 10:10

Stefan Bruhn escribió / skrev

> Har ikke set noget om det her i gruppen, og t‘nkte det kunne
> interesere Star Trek fans.

Gad vide om man kan k´be selve æsken uden filmene da jeg allerede har
alle 7 sæsoner. ~

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-09-03 10:28

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Gad vide om man kan k´be selve æsken uden filmene da jeg allerede har
> alle 7 sæsoner. ~

Filmstudiet gør sq hvad de kan for at presse penge ud af folk

Og du kan næppe købe æsken separat...

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 28-09-03 14:57

> Filmstudiet gør sq hvad de kan for at presse penge ud af folk
>
> Og du kan næppe købe æsken separat...

Ja, det må man da nok sige!
Sæson 7 har ikke været ude på DVD ret længe, inden den her nyhed dukker op.

Desuden synes jeg nu heller ikke at æsken er speciel pæn. Den ligner bare en
papkasse med noget Borg -mønstere på. Ikke lige nået der kan lokke en 4-5K
ud af lommen på mig.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 28-09-03 21:35

On Sun, 28 Sep 2003 15:56:43 +0200, Johnny Jakobsen wrote:

> Desuden synes jeg nu heller ikke at æsken er speciel pæn. Den ligner bare en
> papkasse med noget Borg -mønstere på. Ikke lige nået der kan lokke en 4-5K
> ud af lommen på mig.

Og så er der et ur med! Vildt!

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-09-03 21:38

Hej!

Christian Joergensen wrote:

> Og så er der et ur med! Vildt!

Kan det vise "star date" 's?

Fra : Per

Dato : 29-09-03 07:44

> [...]
> Star Trek fans.
> Et 48-DVD sæt med alle The Next Generation episoderne.

Det giver da ingen mening at udgive sådan en box!? Alle Star Trek fans har
da allerede købt sæson 1-7 boxene.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-09-03 09:11

On Mon, 29 Sep 2003 08:43:58 +0200, "Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk>
wrote:

>Det giver da ingen mening at udgive sådan en box!? Alle Star Trek fans har
>da allerede købt sæson 1-7 boxene.

Men megafans vil *også* købe denne box. Derfor giver det meget mening :)
Den er jo også begrænset til 1000 eksemplarer, så de har åbenbart taget
højde for at der er mange der ikke er intereserede.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-09-03 15:09

Stefan Bruhn <spamfilter@ghashul.dk> writes:

> Men megafans vil *også* købe denne box. Derfor giver det meget mening :)
> Den er jo også begrænset til 1000 eksemplarer, så de har åbenbart taget
> højde for at der er mange der ikke er intereserede.

Hvis der i øvrigt er nogen, der vil sælge deres 1-7 boxsets billigt,
så sig til...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Stefan Holm

Dato : 29-09-03 15:39

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Hvis der i øvrigt er nogen, der vil sælge deres 1-7 boxsets billigt,
> så sig til...

Jeg er villig til at betale endnu mindre end Peter.

--
Stefan Holm
"Han har ikke nogen funktion, men er ganske ufarlig og bor der bare."

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-09-03 18:13

Stefan Holm wrote:
> Jeg er villig til at betale endnu mindre end Peter.

Og jeg tager gerne imod dem gratis :)

Tenz.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-09-03 18:20

On Mon, 29 Sep 2003 19:13:19 +0200, Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com>
wrote:

>Og jeg tager gerne imod dem gratis :)

Jeg vil endda være så flink at tage nogen af dine penge, udover
DVD'erne!

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-09-03 18:31

Stefan Bruhn wrote:
> Jeg vil endda være så flink at tage nogen af dine penge, udover
> DVD'erne!

Well, nu har jeg ikke fået DVD'erne endnu men hvis der er nogen der
bider på skal jeg nok sige til :)

Tenz.