Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskel på RAM?
Fra : Anne Marie

Dato : 27-09-03 20:38

Hej.

Er der forskel på produkterne:
SanDisk og Lexar - Mb RAM kort?? De fungerer vist begge i et IXUS 400??

Er der nogen, som har erfaringer med køb fra www.photoshop.dk??
Levering, service m.v.?

Hvilken software foretrækker i og hvorfor? Hvad er bedst til
digitalfotobegyndere men ellers øvede i brug af pc??

Med venlig hilsen
Anne Marie

Fra : Zalza

Dato : 27-09-03 22:29

> Er der forskel på produkterne:
> SanDisk og Lexar - Mb RAM kort?? De fungerer vist begge i et IXUS 400??

Der KAN være forskel på læse/skrive hastighederne - men jeg kender dem ikke
:)

Fra : Biker-Torben®

Dato : 29-09-03 11:04

"Zalza" <no.sp@m> wrote in message

> Der KAN være forskel på læse/skrive hastighederne - men jeg kender dem
ikke
> :)

Har selv købt et Sandisk 512 MB Ultra kort til min IXUS 400.

Der er alm. Sandisk og en version der hedder Ultra.
(Sandisk) Ultra er 100 kr dyrere og skulle give bedre videooptagelser, fordi
kortet åbenbart er lidt hurtigere end et et alm.

Mvh
Torben

Fra : Gert Andersen

Dato : 28-09-03 08:07

In article <3f75e70a$0$54863$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, NA@NA.DK
says...
> [...]
>
> Hvilken software foretrækker i og hvorfor? Hvad er bedst til
> digitalfotobegyndere men ellers øvede i brug af pc??

Hej

Prøv at se på:

http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007
eller
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/

Som du kan se er der stor forskel.

Gert

Fra : E.A.

Dato : 28-09-03 11:38

"Anne Marie" <NA@NA.DK> wrote in message
> Hej.
>
> Er der forskel på produkterne:
> SanDisk og Lexar - Mb RAM kort?? De fungerer vist begge i et IXUS 400??

Ja

--
Møller