*suk* Basil har lært mig at lege...
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-09-03 21:13

Ja jeg ville egentlig have skrevet "Bail har lær at apportere" men ved
nærmere eftertanke er det vel nærmere ham der har lært mig hvad det betyder
når han kommer med sin piberenser og rejser sig op ved siden af mig og
kratter på mig mens han gør sit bedste for at miaue (Basil er som nogen ved
en siameser der IKKE kan sige ordentligt miau)

Så er det selvfølgelig meningen at jeg skal kaste hans piberenser-"edderkop"
hen i køkkenet så han lykkeligt drøner afsted efter den, bare for 10
sekunder senere at lægge den LIGE UDEN FOR RÆKKEVIDDE, hvorefter han
naturligvis forventer at jeg rejser mig, henter piberenseren og kaster den
[...]
hen i køkkenet...

Get the idea?

Det er vældig sødt og hamrende irriterende på samme tid *L* Og han er
perfekt til at finde ud af hvornår jeg er alermest optaget af et eller andet
på computeren.. Så er det nemlig NU der skal leges

Men det kender I garanteret alle sammen?

~Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 27-09-03 22:03

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <startrekkie@stofanet.dk> wrote in

> Get the idea?

Ja, LOL

> Men det kender I garanteret alle sammen?

Ja,igen. Ikke lige apportere, det gør mine ikke, men Lante og Mowgli er
allermest kontaktsøgende når jeg enten sidder og spiller et eller andet
og lige er ved at slå min sidste highscore, ser et godt program i tv
(Lante mener at han skal ligge på mit ansigt) eller læser, helst
lektier

--
Kate

Ved privat svar, så bare brug denne, den er oprettet igen
If you want to reach me just write. This one is aktive again

Fra : Jane

Dato : 28-09-03 01:37

Kate skrev i <news:3f75fb1e$0$48900$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Ja,igen. Ikke lige apportere, det gør mine ikke, men Lante og Mowgli er
> allermest kontaktsøgende når jeg enten sidder og spiller et eller andet

Min kat er overbevist om at "sidde ved computeren" er signal til
at man skal snakke med sin kat - hvorimod "sidde i sofaen" betyder
at man vil være i fred og se på katten på afstand.

Jane

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-09-03 22:38

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <startrekkie@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> [...]
> sekunder senere at lægge den LIGE UDEN FOR RÆKKEVIDDE, hvorefter han
> naturligvis forventer at jeg rejser mig...

Hej Lisbeth :)
Nej, det kender jeg faktisk ikke, men det lyder enormt sjovt *GG*
Sidder og tænker på ordsproget "den kloge narrer ...." men nej, det er ikke
dèt der er tale om her, vel? *smil*
Måske tror Basil at du trænger til lidt aktivering *G*
En herlig fortælling!!
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-09-03 23:21

Miver og Mulle's mor Heidi wrote:
> Sidder og tænker på ordsproget "den kloge narrer ...." men nej, det
> er ikke dèt der er tale om her, vel? *smil*
> Måske tror Basil at du trænger til lidt aktivering *G*

Øhm joeh.. Det er osse derfor jeg er í tvivl om hvem der har lært hvem at
lege LOL

Men i al fald morer han sig fortræffeligt. Bare en skam at vores køkken er
så smalt OG har flisegulv. Det lykkes han ALDRIG at standse inden han BRAGER
ind i et køkkenskab *LOL*

~Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 28-09-03 13:51

In article <bl4quj$7rk$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<startrekkie@stofanet.dk> wrote:

> Get the idea?

Jo... bortset fra at Donna lægger tingene pænt _på_ min fod... og så
er det, jeg skal regne ud om hun vil lege eller det var en gave til
hendes elskede mor. For hvis det var en gave og jeg så smider med den,
ser hun _så_ fornærmet og skuffet ud, hvad der vel egentlig er rimeligt
nok. Men det er skisme ikke altid nemt at gætte, om det er en gave
eller legetøj lige idag...

Når de lægger sig og vil nusses derimod - maven opad og forpoterne pænt
foldet på brystet - så er det ganske rigtigt altid liige udenfor
rækkevidde