Alt. til F.S: Mazda 323F - 1.6/1.8
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-09-03 17:36

Hejsa,

I prisklassen 20.-25.000 kan jeg se man kan få en Mazda 323F årg. '90-'92.
(Modellen med klaplygter).

Hvad med dem - er der noget specielt man skal passe på dér - holder motor
osv. - og hvad synes I om dem generelt?

// Troels

Fra : Nicolaj C.

Dato : 27-09-03 19:44

Hej - jeg købte en 1989/11 for 5år siden. Da havde den kørt 150.000km.
Nu har den kørt 264.000km. Uden problemer overhovedet. Den bruger ikke olie.
Min er en 1.8iGT. Forsikret hos Tryg til en rimelig penge.
Hvis jeg kører efter fartgrænserne kører den 13-14km/l.
De allerførste var uden katalysator med 140hk. Men kat kun 131hk.
Jeg er yderst tilfreds. Men hestene kræver mange omdrejninger.
Men hvis det er en sportslig bil du ønsker, er den perfekt.
Tjek køler for ribber, bremser og naturligvis rust.
Nummerpladelyset bagerst er noget udsat og har det med at ruste til
ukendelighed på min.
Klaplygterne har jeg aldrig haft problemer med. Generelt om bilen vil jeg
sige, at den kan tåle at blive brugt.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-09-03 19:48

> [...]
> ukendelighed på min.
> Klaplygterne har jeg aldrig haft problemer med. Generelt om bilen vil jeg

Takker mange gange - utrolig god beskrivelse!

// Troels