MS Windows
briani 27239
Windows fax og billedfremviser
Fra : Kim Hansen

Dato : 27-09-03 21:43

Hej

Jeg har haft installeret et billedfremvisnings prog, som jeg har smidt
ud igen.
Hvordan får jeg Windows fax og billedfremviser til at vise billeder
igen.
Når jeg henter et billede i Agent, kan jeg ikke lukke det op med win
fax og ....
Hvorfor?

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet fjern i Mailadressen.

Fra : Leo.E

Dato : 28-09-03 17:17

Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> wrote in message news:<vdtbnvoseikltg12bq5l31scvm9rtncijc@4ax.com>...
> [...]
> igen.
> Når jeg henter et billede i Agent, kan jeg ikke lukke det op med win

Højreklik på billedfilen, og vælg -åbn med, flueben i- brug altid osv.
Leo

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-10-03 17:50

On 28 Sep 2003 09:16:49 -0700, le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote:

>Højreklik på billedfilen, og vælg -åbn med, flueben i- brug altid osv.

Det kan jeg ikke i agent, så skal jeg vide hvor Windows fax og
billedfremviser programmet ligger på computeren.
Såsom paint der ligger i windows/system32/mspaint.
Men jeg kan ikke finde Windows fax og billedfremviser.
Er der en der ved hvor det ligger?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-10-03 18:12

Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> skrev :

>Det kan jeg ikke i agent, så skal jeg vide hvor Windows fax og
>billedfremviser programmet ligger på computeren.

Gem billedfilen et sted på harddisken og klik så på den der og
vælg åbn med, der vælger du fax og billedfremviseren på listen.

Så skulle det gerne fungere også med Agent.
--
Knud

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-10-03 18:23

On Sun, 05 Oct 2003 19:12:01 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Gem billedfilen et sted på harddisken og klik så på den der og
>vælg åbn med, der vælger du fax og billedfremviseren på listen.

Det har jeg prøvet,og det fungerer også med alle de billeder jeg har
liggende på harddisken.

>Så skulle det gerne fungere også med Agent.

Men det vil ikke med Agent, hvis jeg vælger acdsee så virker det
mærkeligt nok, men den er ikke så hurtig syntes jeg.

Fra : Leo.E

Dato : 06-10-03 18:15

Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> wrote in message news:<pkk0ovcqpqucmscr121c4v6kbrpa51gorq@4ax.com>...

> [...]
> mærkeligt nok, men den er ikke så hurtig syntes jeg.
> Så er Agent du skal fjerne nogen flueben i mht hvad det skal vise.
Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-10-03 18:57

le01@post9.tele.dk (Leo.E) skrev :

>Leo

Det er tit svært, at se hvad du egentlig svarer, fordi du lader
et citationstegn være foran det det du skriver som svar.

Og så klip gerne lidt i det du svarer på.
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 07-10-03 04:44

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message news:<h3b3ovo527i934uiq08fn270h8qdj1s56e@dtext.news.tele.dk>...

> Det er tit svært, at se hvad du egentlig svarer, fordi du lader
> et citationstegn være foran det det du skriver som svar.
>
> Og så klip gerne lidt i det du svarer på.
Knud
Jeg er ikke helt med på, hvad du mener! men jeg har lagt mærke til,
nogen gange, at den måde jeg skriver tingene på, bliver ændret, hvordan
ved jeg ikke f.eks
når jeg skriver her, bliver det flyttet op i forlængelse af f.eks.
On 28 Sep 2003 09:16:49 -0700, le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote:
Det står kun inde i tråden, hvorfor er det ikke vist ude til venstre?
Hilsen: Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-03 05:32

le01@post9.tele.dk (Leo.E) skrev :

>Jeg er ikke helt med på, hvad du mener! men jeg har lagt mærke til,
>nogen gange, at den måde jeg skriver tingene på, bliver ændret, hvordan
>ved jeg ikke f.eks

Du poster gennem google.com og jeg ikke hvordan det fungerer, men
i f.eks.
http://www.google.dk/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=52381370.0310060915.1d8096c9%40posting.google.com&lr=&num=30&hl=da,
så kan man ikke hvad du svarer, hverken i min nyhedslæser eller
på google.

Der er citatinstegn foran det hele (> og >>).

Det hele står som citering, så man må springe frem og tilbage i
indlæggene for at se, hvad du egentlig svarer.
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 07-10-03 11:39

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message news:<33g4ov8aitshefm13ntu2ei8u7p1jjgnkb@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Det hele står som citering, så man må springe frem og tilbage i
> indlæggene for at se, hvad du egentlig svarer.
Knud,nu har jeg fattet det, det her skulle gerne være uden de tegn, men
kan du så fortælle mig, hvorfor jeg kun figurerer i tråden, som jeg nævnte
før? og ikke ude til venstre, det er da også lidt forvirrende.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-10-03 14:54

Når du svarer på et indlæg vil svaret stå lidt indrykket for at gøre
det tydeligere at der er tale om et svar.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-03 20:03

> [...]

>kan du så fortælle mig, hvorfor jeg kun figurerer i tråden, som jeg nævnte
>før? og ikke ude til venstre, det er da også lidt forvirrende.

Jeg ved ikke rigtig, hvordan Google håndterer det, så det kan jeg
ikke hjælpe dig med.

Men hvorfor bruger du dog ikke en newsreader, f.eks. Outlook
Express og en »rigtig« newsserver (din udbyders, f.eks.) til at
læse news med?

Det giver da et meget bedre overblik.
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 08-10-03 06:46

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message news:<6b36ov01984c1vjmrv88bgahqo0in64dgb@dtext.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Men hvorfor bruger du dog ikke en newsreader, f.eks. Outlook
> Express og en »rigtig« newsserver (din udbyders, f.eks.) til at

Det er da et forsøg værd