MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Let måde til at backe mails op ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 27-09-03 19:36

Hej

Da jeg gerne vil have backet alle mine mails, vil jeg gerne vide om der
findes en lettere måde end "File->Save as", hvis man vel og mærke vil have
mails ud som enkelte *.eml filer?!
Jeg kender godt til de dersens *.dbx filerne, men der er jo mange tegn, som
er mystiske, og desuden er de nok ikke standard i andre mailprogrammer !?

Mange tak for hjælpen på forhånd!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-03 20:11

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Da jeg gerne vil have backet alle mine mails, vil jeg gerne vide om der
>findes en lettere måde end "File->Save as", hvis man vel og mærke vil have
>mails ud som enkelte *.eml filer?!

Det ved de meget mere om i
news:dk.edb.internet.software.mail+news eller evt. i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, lidt
efter hvilke programmer du skal kunne bruge det med.
--
Knud

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 28-09-03 22:15

Hvis du bruger Outlook Ekspress så:

gå under funktioner, indstilling, og vidligeholdelse.. der er en der hedder
"lagringsmappe" den sti du får der, er stien på en fil der inderholder alle
dine mails osv... gem den et andet sted (evt. på anden partition) og lav
stien i "lagringsmappen" om :) god ting hvis ikke man vil slette sine mail
ved en evt. formatering.

/Søren

Fra : Thomas W.

Dato : 29-09-03 11:12

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
som
> er mystiske, og desuden er de nok ikke standard i andre mailprogrammer !?

DBExtract på www.oehelp.com kunne måske være en løsning? Jeg brugte den selv
før jeg fandt et tilsvarende plugin til TotalCommander

/Thomas

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-09-03 16:47

"Thomas W." <tw_dk[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> DBExtract på www.oehelp.com kunne måske være en løsning? Jeg brugte den
selv
> før jeg fandt et tilsvarende plugin til TotalCommander
>

> /Thomas
+++++++++++++++
Hej.
kan du ikke lige fortælle hvad det plugin hedder ?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-09-03 20:21

Vi er garanteret endnu flere der gerne liiige vil ha' fat i den/det (?)
plugin....

Jesper

Fra : Thomas W.

Dato : 29-09-03 21:42

"Jesper Hedegaard" <jesperSLET@sundbynet.dk> wrote in message
> Vi er garanteret endnu flere der gerne liiige vil ha' fat i den/det (?)
> plugin....
>
> Jesper
>

> "Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Joda
http://www.ghisler.com/plugins.htm Under packer extensions er der et punkt
der hedder DBX, der linker til filen. Med det kan man åbne outlook depress's
dbx-fil og hive mails (og newsindlæg)ud.
Der er derudover mange andre særdeles nyttige plugins og addons til
TotalCommander.

Og tak for reminderen - havde ikke fået det installeret efter formattering

Hvis bare TotalCommander kunne fås som styresystem *suk*

Mvh

/Thomas

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-09-03 16:25

> [...]
>
> Og tak for reminderen - havde ikke fået det installeret efter formattering
>

> Hvis bare TotalCommander kunne fås som styresystem *suk*

Hej.
Takker mange gange for linket. Kan bare ikke lige finde ud af hvordan det
virker (har fået "install." det plugin).

Mvh. Jørgen Nielsen.