MS Windows
briani 27239
Problemer med grafikkort
Fra : Nicolai Schultz

Dato : 27-09-03 19:24

Har lige erhveret mig et geforce 4 MX grafikkort, men hver gang jeg skal
f.eks. åbne et vindue, går skærmen i sort i et sekund, og vender så tilbage,
og hvos du indtatser noget i et felt skriver den som regel det første
bogstav, men hvis man så lige køre musen henover tekstboksen viser den det
resterende...

Og hvis man åbner et nyt vindue, kan jeg se alle ikoner fra mit forrige
skærmbillede, men det bliver rette hvis bare man højreklikker og trykker
"opdatere", men jeg har prøvet at installere den nyeste driver til
computeren, men det hjælper ikke på problemet... Nogen der har nogle ideer?

Hilsen Nicolai Schultz
schultz@onkeldum.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-09-03 20:14

"Nicolai Schultz" <schultz@onkeldum.dk> skrev :

>Har lige erhveret mig et geforce 4 MX grafikkort, men hver gang jeg skal
>f.eks. åbne et vindue, går skærmen i sort i et sekund

Udfra oplysningerne vil jeg mene du skal over i
news:dk.edb.hardware.grafikkort, hvis du mener at det er
grafikkortet, der er skyld i det.

Er det Windows, der er problemet, så fortæl lidt mere, hvilken
windowsversion, processor, ram osv.
--
Knud

Fra : Nicolai Schultz

Dato : 28-09-03 16:50

det er en windows xp... min proccesor er på 3,2 Ghz med 128 Mb DDR ram...
Har tidligere haft win 2000 inde på den samme maskine, hvor den kørte uden
problmer...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-03 19:18

"Nicolai Schultz" <schultz@onkeldum.dk> skrev :

>det er en windows xp... min proccesor er på 3,2 Ghz med 128 Mb DDR ram...

128 MB ram er ikke meget at gøre godt med på en XP.

Skulle ikke undre, om det er årsagen.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark