MS Windows
briani 27239
program til backup af dvd-film
Fra : René Jeppesen

Dato : 27-09-03 12:56

Jeg har anskaffet mig en dvd-brænder, med det formål at tage backup af mine
dvd-film (Det må man vel godt i Danmark, eller?)

Hvilket program er godt at gøre det med. Har hørt noget om, at man få et
program, hvor man kan fravælge de ting, man ikke vil have med (eks. 2,1
surround, russisk underteklst mv )

Nogle steder, jeg kan starte?

René

Fra : Leony

Dato : 27-09-03 14:32

"René Jeppesen" <admin@vipz.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har anskaffet mig en dvd-brænder, med det formål at tage backup
> af mine dvd-film (Det må man vel godt i Danmark, eller?)

Så vidt jeg er orienteret så er 99,9% af alle dvd-film ulovlige at lave
kopier af.
Uanset hvad formålet er.

> Nogle steder, jeg kan starte?

news:dk.edb.videoredigering her kan du sikkert læse lidt om emnet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-09-03 19:04

> Så vidt jeg er orienteret så er 99,9% af alle dvd-film ulovlige at lave
> kopier af.
> Uanset hvad formålet er.

Det er ikke ulovligt at låne/leje en CD eller DVD og lave en kopi af den til
EGET brug, alt derudover må man ikke (fundet i en artikel i Komputer for
alle nr 4/2003 side 62-65)