MS Windows
briani 27239
Logitech USB Headset
Fra : Prestij

Dato : 27-09-03 01:24

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan få lyden ud i både headsettet
og højttalerne samtidigt ??

Der ser ud som om man skal aktivere en enhed af gangen

HJÆLP

Fra : Jane

Dato : 27-09-03 11:28

Prestij skrev i <news:bl2l0s$n2i$1@news.net.uni-c.dk>:

> Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan få lyden ud i både
> headsettet og højttalerne samtidigt ??

Find dine "højtalerindstillinger"
(i tilfældet xp: via kontrolpanelet - lydenheder).
Har du valgt eksempelvis "kvadrofoni" højtalere kan
man ihvertfald godt få lyd ud af fire højtalere,
jeg har så valgt to i skærmen og to fra stereoanlæget
men du kan nok godt vælge at de to af dem istedet skal
være på headset vil jeg tro.

Jane