MS Windows
briani 27239
Skal reformattere XP home edition
Fra : PM

Dato : 26-09-03 22:33

og har gjort det 3 gange tidligere, men hver gang skal man have versionen
åbnet ( aktiveret) , via telefon.

Ka man ikke undgå dette ??? Har sgu da købt og betalt den

PM

Fra : Søren Blom

Dato : 26-09-03 23:27

"PM" <ps98@teliamail.dk> skrev
> og har gjort det 3 gange tidligere, men hver gang skal man have versionen
> åbnet ( aktiveret) , via telefon.
>
> Ka man ikke undgå dette ??? Har sgu da købt og betalt den

Nej, du kan ikke undgå aktiveringen, men hvorfor aktivere du ikke bare din
Windows over nettet?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-09-03 23:45

On Fri, 26 Sep 2003 23:33:08 +0200, "PM" <ps98@teliamail.dk> wrote:

>og har gjort det 3 gange tidligere, men hver gang skal man have versionen
>åbnet ( aktiveret) , via telefon.

>Ka man ikke undgå dette ???

Jo. Tag en kopi af C:\WINDOWS\system32\wpa.dbl inden du formaterer og
læg den på plads bagefter. Genstart evt.

Virker kun ved geninstallation på samme maskine.

Jeg har godtnok ikke selv haft brug for tricket, men det skulle virke
iflg. Benny Christen Grandahl & Martin Simon: Microsoft Windows XP for
XPerter, Kroghs Forlag u.å. Og det er ikke ulovligt.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : PM

Dato : 27-09-03 09:20

Tak for svarene, den med kopieringen synes at være den nemmeste genvej. Det
ER på samme maskine

PM

Fra : Gerner

Dato : 27-09-03 10:36

On Fri, 26 Sep 2003 23:33:08 +0200, "PM" <ps98@teliamail.dk> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>og har gjort det 3 gange tidligere, men hver gang skal man have versionen
>åbnet ( aktiveret) , via telefon.
>
>Ka man ikke undgå dette ??? Har sgu da købt og betalt den

Det er jo ikke nogen kontrol, og de er meget flinke på microsoft.dk til at
gennemgå proceduren med dig.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID