MS Windows
briani 27239
Automatisk download i IE6.0
Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-09-03 20:40

Regner ikke med at indstillingerne findes under Internet Explorer da jeg
lige har nulstillet indstillingerne for IE.
Når jeg trykker på en fil downloader den bare filen uden at spørge ad.

Har søgt i Help og support men intet fundet.
Hvor kan jeg indstille dette?
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-09-03 21:27

Stig Sørensen skrev:

> Hvor kan jeg indstille dette?

Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Filtyper > Marker filtype >
Avanceret > Flueben ved 'Bekræft åbning efter overførsel', eller
noget i den stil.

Madsen.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-09-03 22:08

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Filtyper > Marker filtype >
> Avanceret > Flueben ved 'Bekræft åbning efter overførsel', eller
> noget i den stil.

Nice, tusind tak for svar.
Nu kommer den frem og spørger ved ZIP filer igen :)