MS Windows
briani 27239
Hjælp til en web adr. og dialerhjælp
Fra : Boie

Dato : 25-09-03 13:12

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig om en web-adr, hvor der var hint og tips
og vejledning i til windows, for et år tilbage var der sådan en side men jeg
kan ikke huske hvad den hedder, mit problem er at jeg kan ikke starte
dialeren ved at dobbeltklikke og jeg kan ikke afbryde den ved at
dobbeltklikke i proceslinien hvor den har et ikon med 2 skærme.
Jeg skal starte e-mail programmet el. explorer som så slæber den med,
derefterkan jeg så starte dialeren og komme på nettet, -- for at afbryde
skal jeg slå min explorer ned, hvor beskeden med at afbryde el. forsætte med
at være online kommer frem på skærmen.
Det er min søns laptop jeg er ved at sætte op til 2 personer med (med
password) forskellige serverudbyder, alt virker som det skal undtagen
føromtalte problem.

På forhånd tak

M.v.h Boie www.boie.dk