MS Windows
briani 27239
Batch scripting med "dir /o /b"
Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 25-09-03 12:20

Jeg er i gang med at lave et script til en Windows 2000 (Server) ftp klient.

Jeg får den fint til at logge på, men derefter skal den jo gerne:

put file1.ext
put file2.ext

mit "dir /o /b" giver mig alle filnavnene, men jeg skal jo gerne have "put "
foran. Er der nogen der har tips til hvordan det gøres?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 25-09-03 19:11

Stig Meyer Jensen wrote:
> [...]
>
> mit "dir /o /b" giver mig alle filnavnene, men jeg skal jo gerne have "put "
> foran. Er der nogen der har tips til hvordan det gøres?

for /F %%I in ('dir /o /b') do @put %%I

/b