MS Windows
briani 27239
Ændre sproget på Outlook
Fra : SimSalaBim

Dato : 25-09-03 08:12

Hvordan får jeg ændret så min outlook viser det hele på dansk. Det er på
engelsk nu.

--

/Carsten

---
Afsendte mail er certificeret virus fri.

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-09-03 11:07

On Thu, 25 Sep 2003 09:12:24 +0200, "SimSalaBim"
<carsten1962@hotmail.com> wrote:

>Hvordan får jeg ændret så min outlook viser det hele på dansk. Det er på
>engelsk nu.

Du køber en dansk version.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : SimSalaBim

Dato : 25-09-03 19:38

Det har jeg faktisk. Der skete det at jeg installerede den engelske i forb.
m. en ipac 2210 så de kunne synkronisere. Da så outlook var på engelsk har
jeg prøvet at installere min danske outlook oveni. Det hele virker som om
installationen forløber på dansk, men når outlook starter op er det på
engelsk.
Måske skulle man bare afinstallere det hele igen ??

--

/Carsten
"Martin Schultz" <newsdk@dropbox.cotse.net.REMOVE.THIS> skrev i en

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-03 20:01

"SimSalaBim" <carsten1962@hotmail.com> skrev :

> [...]
>jeg prøvet at installere min danske outlook oveni. Det hele virker som om
>installationen forløber på dansk, men når outlook starter op er det på

Prøv i news:dk.edb.programpakker.ms-office, der ved de meget mere
om Outlook og de andre programmer i officepakken.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark