MS Windows
briani 27239
msn?
Fra : johny møller

Dato : 25-09-03 06:12

hejsa.
er det muligt at se hvad der er blevet skrevet på msn igennem tiden.
håber nogle har et svar på det
hilsen johny møller

Fra : Jens

Dato : 25-09-03 06:18

"johny møller" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en

> er det muligt at se hvad der er blevet skrevet på msn igennem tiden.
> håber nogle har et svar på det
> hilsen johny møller

Det afhænger jo af om du har valgt at gemme dine samtaler da msn spurgte
første gang du brugte den.

I msn6.0 er der i menuen filer et punkt der hedder "åben meddelelses
oversigt" .

Mvh jens

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 25-09-03 12:24

"johny møller" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa.
> er det muligt at se hvad der er blevet skrevet på msn igennem tiden.
> håber nogle har et svar på det
> hilsen johny møller

6.0 og fremefter har spurgt dig om du vil gemme samtaler. Hvis du bruger en
ældre version, er det ikke.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-09-03 13:53

"johny møller" skrev i en meddelelse...
> hejsa.
> er det muligt at se hvad der er blevet skrevet på msn igennem tiden.
> håber nogle har et svar på det
> hilsen johny møller

Jeg skiftede over til Trillian v1.0 for bl.a. at få den funktion, da denne
har det indbygget som standard.
http://www.ceruleanstudios.com/