MS Windows
briani 27239
problemer med at installere win 98 og xp
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 23-09-03 16:15

win 98 og xp
hej alle. jeg har en computer hvor at da jeg skulle tænde den gik den kun
lidt over halvejs ind i win 98 og så hængte den sig. så formateret jeg den.
og nu kan jeg kun komme til det tidspunkt hvor der står kopier filer til
windows installationen. og det er helt i starten. og den har haft xp i sig
og det siger den også med den. jeg har haft en anden hardisk hvor windows 98
lå på og der hængte den sig samme sted altså lidt over halvejs. jeg har
f.eks slettet alle partioner på hardisken. jeg har også prøvet anden cd
drev. har haft min hardisk hos en anden og lagde windows ind og der virkede
det men når jeg satte den i min computer virkede det ikke. så jeg har
faktisk prøvet alt uden tagen den rigtige løsning. nogen der har nogle
forslag. jeg tror det er bundkortet men nogen der har en løsning

hilsen mulebybonden

Fra : Anders pedersen

Dato : 24-09-03 17:43

On Tue, 23 Sep 2003 17:15:00 +0200, Kim Bidstrup wrote:

> [...]
> faktisk prøvet alt uden tagen den rigtige løsning. nogen der har nogle
> forslag. jeg tror det er bundkortet men nogen der har en løsning

Prøv med et andet bundkort.
Hvis der stadig er den sammel fejl så er det ikke bundkortet. det er ikke
hardiken. Software problem er ude lukket.
hvad har du instaleret af styresystem nu?

Er det i instalatinen af windows98 eller i opstarten. hvilken 98 erdet?

Anders