MS Windows
briani 27239
visualfxsetting i XP vil ikke slå igennem ~
Fra : Juel

Dato : 23-09-03 10:51

Hejsa, nu har jeg kæmpet og intet har det hjulpet, derfor skriver jeg lige
her engang.
Her på work køre vi en masse maskiner op unatendet, og vi ville gerne slå
visualfxsetting's fra så der ikke er alt det skygge og andet fims.. men hvis
jeg ændre visualfxsetting nøglen til værdi 2, så slår det ikke igennem !!
det er ændret når man kigger i pc'en egenskaber, men der er stadigt skygger
og lort.. er der en der har en ide om hvad man skal gøre i dette tilfælde ?

Mvh
Morten