MS Windows
briani 27239
win98/2000 problem
Fra : Nico de Jong

Dato : 23-09-03 09:14

Hej

Jeg begyndte at få mærkelige fejl i sidste uge. Den mest mærkelige (i
starten) var at jeg pludselig ikke kunne save et Word97 dokument. Bagefter
fik jeg problemer med at starte Win98, og endnu senere kunne jeg slet ikke
få den igang.

Jeg tog en kopi af disken, slettede Win98, restorede en fuld backup, og
flyttede de resterende filer med håndkraft.

Det mærkelige er nu, at jeg ifm opstart får at vide at Windows Installer
ønsker at køre. IE og OE kører perfekt, og de eneste MS applikationer
derudover er MSWorks og Office 97.

Er der nogen der ved hvor den fejl kommer fra, og hvordan jeg kan få Win98
til at undlade opstarten af denne rutine ?

Venlig hilsen
Nico
--
-- It has been noticed, that hackers and other lowlifes use my e-mail
address as a hiding place.

Fra : Henrik

Dato : 24-09-03 10:42

kunne du ikke lade den starte også aflyse den, hvorefter den gerne skulle
slette sig selv.. ??
har du tjekket autoexec.bat og config.sys at den ikke står der ??
har du slettet eventueller installationsbibliteker på alle hd så som alle
dem med $ tegn ??