MS Windows
briani 27239
Oprydning på harddisc
Fra : Michael Schrøder

Dato : 22-09-03 19:41

Jeg har hørt at man kan bruge et eller andet program til at få ryddet op på
sin harddisc. At få fjernet programfiler der ikke bliver brugt osv.
F.eks. ligger der i windows/temp en bunke filer der ligner kopier af en
masse forskellige ting.....

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Michael

Fra : Anders pedersen

Dato : 22-09-03 21:54

On Mon, 22 Sep 2003 20:40:50 +0200, Michael Schrøder wrote:

> [...]
> sin harddisc. At få fjernet programfiler der ikke bliver brugt osv.
> F.eks. ligger der i windows/temp en bunke filer der ligner kopier af en

Jeg brugte en gang et der hed CLEANDISK
Der undersøgte hardisken for alle mulige filer der godt kan slettes

Der findes andre på
www.tucows.com
eller
http://www.download.dk hvor jeg fant mit