MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP login efter pauseskærm
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 22-09-03 18:21

Mit xp beder om, at jeg logger ind på min konto på computeren når den vender
tilbage fra pauseskærm/standby. Ingen problemer der. Men der står bla på den
blå skærm, hvor mange programmer og ulæste mails, der er på kontoen. Her
starter min undren.

På min computer er der én bruger (min egen) , hvor jeg bla. benytter MSN,
med en tilknyttet hotmail.
Der står så, at jeg har 11 ulæste mails. Men jeg har ikke 11 ulæste mails.
Ved at markere med musen i login vinduet til XP, kan jeg se, at e-mail
adressen hvor de skulle være modtaget, er min søsters. Men min søster har
ingen konto på min computer , eller på mit MSN for den sags skyld. Det
underlige er, at hun bruger den mail adresse på hendes egen computers MSN,
som godtnok er sat sammen med min i netværk.

Hvordan kan det lade sig gøre, at hendes ulæste mails-advarsel kommer frem
på min computer??

Mvh Thomas

---