MS Windows
briani 27239
Fastfrysning af ikoner
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-09-03 17:18

Greetings!

Jeg har en funktion installeret i min Windows, så jeg kan fastfryse
Desktop'ens ikoner. Den ligger i popup-menuen. Jeg kan bare ikke huske
hvilket program der har lavet den (og andre vil gerne ha' funktionen
også). Hvad kan programmet hedde?

Jeg har haft et utal af den type utilities inde og har droppet alle
tidligere, så jeg kan slet ikke huske navnene på nogle af dem, øv.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-09-03 17:46

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

>Greetings!

Ohøj.

IconLock? <http://www.pcmag.com/article2/0,4149,153660,00.asp>.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-09-03 16:26

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> says...
> IconLock? <http://www.pcmag.com/article2/0,4149,153660,00.asp>.

Nej. Det virker nu ganske smart, men det jeg har er bare to ekstra
linier i Desktop-popup-menuen... Arrgghh, hvorfor kan jeg ikke huske
hvad den hedder...!?

Fra : Ole C

Dato : 22-09-03 20:21

Jesper G. Poulsen skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg har haft et utal af den type utilities inde og har droppet alle
> tidligere, så jeg kan slet ikke huske navnene på nogle af dem, øv.

WinTidy, måske....

--
vh
Ole C

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-09-03 16:28

In dk.edb.system.ms-windows, Ole C <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> says...
> WinTidy, måske....

Den har jeg prøvet, den var ikke et hit. Den er ikke helt konsekvent
mht. at genskabe orden i rodet. Ofte ender man med at skulle placere
alle ikoner på ny.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 23-09-03 18:29

On Tue, 23 Sep 2003 17:27:31 +0200, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen
steder.dk> wrote:

> [...]
>
>Den har jeg prøvet, den var ikke et hit. Den er ikke helt konsekvent
>mht. at genskabe orden i rodet. Ofte ender man med at skulle placere

Jeg har ikke fulgt tråden, men måske kan Icon Restore bruges.
Jeg har i hvert fald haft glæde af programmet.

http://home.epix.net/~ttaylor/icon_restore.html

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-03 07:11

In dk.edb.system.ms-windows, Gert Søgaard Jensen <nospamto@gert-
soegaard-jensen.dk> says...
> Jeg har ikke fulgt tråden, men måske kan Icon Restore bruges.

Det minder meget om det jeg har, men "mine" to menu-punkter er placeret
nederst i menuen.