MS Windows
briani 27239
UnMapLS ikke fundet i KERNEL32.DLL - forts~
Fra : Jesper Haukrogh

Dato : 22-09-03 09:37

>"Jesper Haukrogh" <(SLETMIG)jhau0233@but.auc.dk> wrote in message

>Kig her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q304512
>Leo

Hej NG.

Nu har jeg så lige kigget lidt på den side, som Leo fandt til mig, og kort
opsummeret står der flg.:

-Cause
This error message may occur if the Microsoft Windows 98 version of the
Msvfw32.dll file (version 4.10.0.1998) is located in the
%SystemRoot%\System32 folder or in the path. The correct version of the
Msvfw32.dll file for Windows NT 4.0 is version 4.0.1371.1.

Okay så. Nu har jeg så lige været inde og tjekket min version af nævnte
dll-fil, og det viser sig, at den er version 5.0.2134.1 -> Burde det så ikke
være i orden? Og vil det være smart/usmart at installere en tidligere
version af filen (den nævnte 4.0.1371.1) ? Eventuelle konsekvenser?

Mvh
Jesper
--
"Nothing is impossible. Not if you can imagine it. That's what being a
Scientist is all about!"

Fra : Jesper Haukrogh

Dato : 22-09-03 12:30

"Jesper Haukrogh" <(SLETMIG)jhau0233@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være i orden? Og vil det være smart/usmart at installere en tidligere
> version af filen (den nævnte 4.0.1371.1) ? Eventuelle konsekvenser?

Nu har jeg så forsøgsvis forsøgt at erstatte min nuværende version af
msvfw32.dll v. 5.0.2134.1 med msvfw32.dll v. 4.0.1371.1 -> det virker stadig
ikke, får den samme fejl... Så jeg er vendt tilbage til v. 5.0.2134.1 ...
Hvad gør jeg så nu?

Mvh
Jesper